._.

Idag har varit en väldigt jobbig dag, och jag har tänkt mycket på mig själv och hur andra uppfattar mig. Men det är ingenting jag tänker gå närmare inpå, det känns bara onödigt.
Fast jag är tydligen uppkäftig och otrevlig med flit, det är inte alls sarkasm eller ironi..
Över till andra tankar, vafan.

Det skaver i hela kroppen när jag kommer på, att jag aldrig någonsin kommer få lov att kalla dig min. Jag undrar om jag alltid kommer vara så här nere i dig, om jag alltid kommer minnas första gången vi sågs och det exakta datumet. Det har snart gått en månad sen jag berättade för dig, att jag faktiskt är kär i dig och att jag inte vet vad jag ska mig till. Det är snart en månad sen du sa att du faktiskt tycker om mig, men du vet inte när du kommer orka. Det har snart gått en månad, och det känns inte lättare. Det är snart ett halvår sen jag föll för dig, sen jag snubblade, skrapade mina knän för dig. Jag kommer nog aldrig riktigt kunna släppa taget om det som var, och det som aldrig blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0