sätt dig själv i min sits.

20/12-08
Det här är egentligen bloggen där jag skriva av mig om alla känslor som skaver, snurrar, gnager, biter, river, kliar, ramlar omkring inuti mig. Men idag känner jag inga såna känslor, idag känns det bara tomt och jag skriver ändå.

Jag har skrivit om att det känns tomt förut, men idag är det inte på samma sätt. Idag känns det inte tomt som i något negativt eller jobbigt sätt, det känns bara ingenting. Jag brukar bli orolig när det är såhär, för jag är van vid att alltid vara överfylld med några känslor iallafall. Men jag njuter, verkligen. Det är inte ofta det känns såhär fridfullt inombords, så därför passar jag på att njuta så länge det varar, kanske är det lugnet före stormen.. Jag vet faktiskt inte särskilt mycket, jag vet bara att jag kanske gråtit mig torr, skrikit färdigt så bröstkorgen är tom.

26/12-08
Jag publicerade aldrig det där över, jag vet inte varför? Det kändes meningslöst, men nu har jag insett att mina tankar och känslor inte är meningslösa, kanske de är det för er? Men för mig betyder de något, annars skulle jag inte känna eller tänka alls, men det gör jag. Jag känner hela tiden, antingen tomhet eller en orkan av känslor. Jag tänker ofta och länge, om allt mellan himmel och jord.
Jag har slutat känna kärlek för dig, världens värsta jävla idiot. Jag vill minnas dig som något vacker, för du var det, men du är inte längre. Du var vacker, vi var vackra, men nu är vi ingenting. 
Det är nästan natt, det är nästan imorgon. Imorgon ska jag träffa flickor som får mig att leva på riktigt.
Och jag saknar min andra halva, Angelica Hall. 
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0