10 oktober

Nu är det sådan där lång paus i Idol, så man ska hinna rösta extra mycket på kvällens favorit. Och min favorit för kvällen blev helt oväntat inte Johan Palm. Det var något med honom som inte riktigt fastnade hos mig idag.
Istället var det Lars Eriksson som gjorde min kväll. Jag har gillat Lars sen allra första början, och i kväll fick han mig att gråta när han sjöng James Blunt's -> "You're Beautiful". Den låten har länge betytt något alldeles extra för mig, och med Lars röst i kväll så brast allting för mig. På ett väldigt underbart och fint sätt. Det kändes som allt jobbiga rann ur mig, och det kändes som orden hans mun formade, var mina ord. Äh, det är svårt att förklara. Men det var riktigt vackert i allafall.
Jag hoppas ändå inte Johan åker ut i kväll, även fast han inte levererade. Jag tror han har mer att ge nämligen.

Jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig nu och strunta i utröstningen och ta reda på vem som blev utröstad imorgon istället. Vi får se hur länge jag orkar.


Äntligen funkade det att infoga bilder! Här har ni en bild jag fotade idag.
Kanske inte den bästa, men det är ju höst i mitt bröst så vad ska man göra :D

Peace!

Kommentarer
Postat av: A.H

den va läcker, bilden.

2008-10-19 @ 17:18:58
Postat av: Daniel Johansson

Snygging bild! :)

2008-12-26 @ 23:29:30
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0