15 oktober

Just nu sitter jag i skolan, och gör absolut ingenting. Jag orkar inte ta mig i kragen och sätta igång med projektet så jag hamnade här istället. Dock är vi nästintill klara så det känns skönt, det enda vi ska fortsätta med är power point presentationen. Sen är vi helt klara. Den stunden längtar jag till.
Andreas är det väl som jobbar mest egentligen, men ändå. Jag har spelat in speaker-rösten och tog bilderna, redigerade bilderna och skrev frågor. Så jag tycker vi ligger på en ganska lika nivå.

Nu lyssnar jag på Ola Magnell och sjunger med Angelica, Påtalåten gör mina dagar. 
Igår hade jag ångest hela dagen inför skolan, jag får verkligen ingenting gjort och matten är påväg rakt åt helvetet. För vi har känslan men inte rätta viljan, som synd är.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjejen, du är utmanad i min blogg! Kolla! :*

2008-11-04 @ 13:15:37
URL: http://hyacinthuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0