5 oktober

Jag har hört att du är säker nu, och jag vaknar med den tanken varje dag.
Jag skäms för att be, jag skäms för att gråta.

Det finns ingen som kan beskriva exakt hur jag känner så bra som Hellström. Vad skulle jag vara utan hans ord?
Antagligen ingenting.

Helgen var raktigenom skit, och jag önskar att jag hade stannat hemma såhär i efterhand.
Det är nog dags att börja lära sig av sina misstag. Och jag ska sluta vara så jävla svag för dig, för du är nog egentligen ett jävla svin.

Imorgon får jag äntligen träffa Angelica och Frida igen, det ska minsann bli skönt.
Ni har redan fastnat hos mig.

Jag har ingenting att skriva om, jag sitter bara med söndagsångest i magen och vill skjuta mig själv.

Peace
/eveliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0