26 september.

Ägnade min tid åt en lång lista, som jag sedan förkortade för allas bästa. Jag är lite pepp inför imorgon, för då ska jag shoppa höstjacka och antagligen lite annat för min mammas pengar. Det blir nog bra, jag hoppas jag hittar jackan jag letar efter iallafall. Jag och Angelica har pratat igenom lite saker jag antagligen ska köpa, för vi ska fräscha upp oss minsann. Jag är trött på att gå runt och känna mig som en skitig pundare hela dagarna, så det är dags att slå på stort. Blekningsmedel ska också införskaffas imorgon skulle jag tro, så jag återkommer som sexy_blond_girl igen. Jag har saknat det, och jag är säker på att alla andra har det också! :D

Snart ska jag lägga mig framför tv:n och dricka flera liter coca cola, och slötitta på filmen "Ett monster till svärmor". 

"Efter att ha lagt ner åtskilliga år på att söka efter Mr Right har Charlotte ”Charlie” Cantilini äntligen hittat mannen i sina drömmar. Kevin Fields är charmig, snygg och en framgångsrik läkare. Men även den mest perfekta kärlekshistoria har sina mörka sidor. Hans mamma är en riktig mardröm. Viola tycker inte att Charlie är god nog åt sonen och hon gör allt i sin makt för att skilja dem åt" 

Det låter ju inte alltför dåligt, men den har inte fått speciellt bra kritik så antagligen är det nog en skitfilm. Men jag har inte sett att det ska sändas något bättre på tv:n ikväll, så man får väl ta vad som erbjuds. Eftersom jag ändå bara har tänkt mig att slötitta har jag inga större krav på filmen. Jag kommer antagligen somna, och det är ingenting jag har något emot just nu. 
Jag är trött som en gnu, och en hel dos med sömn är lockande. Fast jag vill njuta av att kunna sova länge imorgon, därför har jag bestämt mig för att hålla mig vaken några timmar till ikväll iallafall.

Nej nu är det dags att slänga sig framför tv:n, ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ett monster till svärmor <3 Fulsöt!

2008-09-28 @ 10:30:24
URL: http://hyacinthuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0